Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΡΑΦΑΗΛ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΓΧΕΙΡΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ

ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΡΑΦΑΗΛ
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΓΧΕΙΡΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ
 
Είχα το παράπονο που δεν αξιώθηκα επί 30 ολόκληρα χρόνια να ονειρευθώ έστω και μια φορά τον άγιο Ραφαήλ.

Μακάριζα εκείνους που είχαν τη χάρη να τον ονειρεύονται. Και διαλογιζόμουνα με παράπονο.

« Γιατί Αγιε μου Ραφαήλ, να μην έχω κι τη χάρη να σε ονειρευθώ; τόσα έχω κάνει κι εγώ για σένα.

Σ΄ ευχαριστώ γιατί διάλεξες εμένα τον ανάξιο να γίνω ο πρώτος Ιθακήσιος προσκυνητής σου στο τόπο του μαρτυρίου σου να νοιώσω αυτή τη χαρά.

Μου έδωσες το πρώτο παιδί , του έδωσα το όνομα σου, όπως σου το είχα υποσχεθεί. Το έχασα! Ήταν θέλημα του Κυρίου να έλθει κοντά σου στη χορεία των αγγέλων.

Εσύ δεν ήλθες τότε στο ύπνο να με παρηγορήσεις. Τόσο ανάξιος ήμουνα;..

Και ω του θαύματος !.. μετά από 30 χρόνια ήλθε στην ώρα του κινδύνου να με σώσει από βέβαιο θάνατο.

Θα σας διηγηθώ με κάθε λεπτομέρεια τη μοναδική φορά που αξιώθηκα να ιδώ τον προστάτη Αγιο μου στον ύπνο μου προ της εγχειρήσεως μου κι αμέσως μετά.

Ήταν παραμονές του Πάσχα του 1994. Υπέφερα από προστάτη. Δεν είχα ενόχληση από την καρδιά μου.
Το μόνο που με απασχολούσε ήταν να κάνω εγχείρηση προστάτου.
Κάποιος ουρολόγος μου συνέστησε ένα χειρουργό στο Ν.Ι.Μ.Ι.Τ.Σ., ο οποίος μου επιβεβαίωσε ότι έπρεπε να βγει ο προστάτης.

« Δεν είναι » - μου είπε « επείγον το θέμα. Θα ήταν καλλίτερα να γινόταν η επέμβαση μετά το Πάσχα. Πράγματι μετά το Πάσχα ορίσαμε ημέρα εγχειρήσεως και άρχισαν οι γνωστές προκαταρκτικές εξετάσεις.

Όταν έφθασαν στο καρδιολόγο , με την πρώτη ακρόαση της καρδιάς μου είπε ότι κάτι βλέπει.. Εκεί κατέληξε λέγοντας « Είσαι στα πρόθυρα του εμφράγματος . πρέπει να κάνεις επειγόντως εγχείρηση καρδιάς.

Μην καθυστερείς ούτε στιγμή! Εφόσον δεν έχεις πάθει μέχρι τώρα καρδιακό επεισόδιο θα είναι επιτυχέστερη η εγχείρηση. Είσαι τυχερός εν τη ατυχία σου!».

Σκέφτηκα τότε ότι κάποιος Αγιος με προστάτεψε ώστε να ανακαλυφθεί η πάθηση της καρδιάς μου , ενώ πήγαινα για προστάτη.

Κι αυτός ο άγιος όπως απεδείχθη εκ των υστέρων , ήταν ο θαυματουργός άγιος Ραφαήλ!

Αμέσως άρχισε η έρευνα για να βρεθεί καλός καρδιοχειρούργος και καλό νοσοκομείο που μας κάλυπτε την καλύτερη υποδομή σε έμψυχο και μηχανικό εξοπλισμό , που θα μας έδινε την ψυχολογική κάλυψη ότι πήγαμε εκεί που έπρεπε και γρήγορα θα γινόταν η επέμβαση.
Κάποιος εξάδελφος μας ιατρός , πάντα πρόθυμος στις περιπτώσεις των ιατρικών αναγκών , μας συνέστησε τον καρδιοχειρούγον κον Μάκον, ο οποίος δέχτηκε άμεσα να με χειρουργήσει στο Ιατρικόν κέντρον.

Την προηγούμενη της εγχειρήσεως πήγα με την γυναίκα μου σ ένα μικρό ιδιωτικό εκκλησάκι του Αγίου Ραφαήλ στην Κηφισιά, πίσω από την Ελευθερώτρια.

Εκεί μας περίμενε η ιδιοκτήτρια κα Στρατήγα. Ήταν μαζί μας και εξαδέλφη της γυναίκας μου η κα Σαχίνη.

Μπήκαμε και οι τέσσερις στο εκκλησάκι και αφού κλείσαμε την πόρτα γονατίσαμε διαβάζοντας με πίστη και Φόβο Θεού την παράκληση των Αγίων Ραφαήλ, Νικολάου και Ειρήνης.

Στο μέσον της παρακλήσεως είδαμε με έκπληξη ότι το κανδήλι που ήταν μπροστά στην εικόνα των Αγίων άρχισε να κινείται ρυθμικά σαν εκκρεμές ! .Η προσευχή μας είχε εισακουσθεί.

Η κα Στρατήγα οικογενειακή μας φίλη, μας έτονωσε ψυχικά λέγοντας « Ο άγιος Ραφαήλ θα είναι αύριο κοντά σας κατά την επέμβαση. Όλα θα πάνε καλά ».
Το απόγευμα της επόμενης μέρας άρχισε η επέμβαση. Μετά από δύο ώρες ο γιατρός ιδρωμένος και ταραγμένος στον προθάλαμο όπου περίμεναν εναγωνίως οι συγγενείς μου και με φωνή κατηγορηματικοί είπε : « Δυστυχώς δεν μπορώ να συνεχίσω. Το μόσχευμα δεν είναι δυνατόν να τα συνδέσω διότι είναι όλα αθηρωματικά».

Και τώρα γιατρέ τι γίνεται; ρώτησε ο εξάδελφος μου ο γιατρός.

Έλα μέσα να διαπιστώσεις κι εσύ το πρόβλημα του απάντησε.

Εγώ δεν έχω θέση στο χειρουργείο ξανάπε ο εξάδελφος μου. Θα μείνω εδώ με του συγγενείς .

Η γυναίκα μου τότε με φωνή παρακλητική του είπε « Γιατρέ πήγαινε μέσα .πάρε το νυστέρι και συνέχισε πάλι. Κάτι θα μπορέσει να κάνεις

Ξαναμπήκε ο γιατρός στο χειρουργείο. Έπειτα από δύο ώρες βγήκε ξανά στο προθάλαμο. Αυτή τη φορά όμως ήταν κατάκοπος μεν αλλά ικανοποιημένος.

Είπε χαμογελαστός : « ο Βαλσαμάκης είναι στην εντατική. Αύριο θα τον ιδείτε».

Αποτεινόμενος δε στην γυναίκα του είπε : « Εσείς ελάτε μαζί μου, να τον ιδήτε σε κατάσταση καταστολής».
Κι όταν βρέθηκε μόνος με την γυναίκα του στην εντατική της ξανάπε : « Προσπάθησα πολύ. Αλλά την ώρα που συνέδεσα την καρδιά και έβαλα τα ηλεκτρόδια για να τη θέσω σε κίνηση, έγινε αμέσως η λειτουργία της καρδιάς.

Είναι ένα γεγονός το οποίο σε όλες τις εγχειρήσεις μας ταλαιπωρεί με επανειλημμένες προσπάθειες των ηλεκτροδίων. Ενώ στην περίπτωση του συζύγου σας η λειτουργία της καρδιάς έγινε με την πρώτη επαφή.

Τότε η γυναίκα μου ξέσπασε σε κλάμα με λυγμούς. « Τώρα κλαις κυρία μου; της είπε ο γιατρός. Έπρεπε να κλαίς όταν την πρώτη φορά σας είπα ότι δεν μπορώ να συνεχίσω!..».

Γιατρέ μου απάντησε η γυναίκα μου- σας ευχαριστώ για ότι κάνατε. Αλλά ευχαριστώ και κάποιον άλλο που σας βοήθησε. Φυσικά εννοούσε τον ’γιο Ραφαήλ.

Πίστευε ακράδαντα ότι ο θαυματουργός άγιος είχε κάνει το θαύμα του στη δύσκολη αυτή περίπτωση του συζύγου της. Εκείνος είχε βάλει το αγιασμένο χέρι του τη στιγμή κατά την οποία ο γιατρός είχε απελπισθεί.

Την επόμενη μέρα το πρωί μόλις ξύπνησα από την νάρκωση ένοιωσα ένα χέρι να μου κτυπά ελαφρά στον ώμο. Ήταν η γυναίκα μου με την κόρη μου.

Ένοιωθα ανάλαφρος κι ευχαριστημένος γιατί είχα ονειρευτεί τον άγιο Ραφαήλ.
Με είχε πιάσει στοργικά από τον ώμο και περπατούσαμε στην παραλία της Ιθάκης από την Αγροτική Τράπεζα μέχρι του Δρακούλα.

Με κοιτούσε χαμογέλασε κατάματα λέγοντας. « Βλέπεις πόσο όμορφο είναι το νησί μας;. Να έρχεσαι να το βλέπεις συχνά. Εγώ ήλθα για σένα. Ήμουν κοντά στην εγχείρηση.

Τώρα θα πάγω στην Αμερική που με ζητούν γιατί μ έχουν ανάγκη. Αυτό ήταν το όνειρο που περίμενα χρόνια. Κι ήλθε τη στιγμή που έπρεπε να το ιδώ.

« Θαυμαστός ο Θεός εν τοις Αγίους Αυτού».

Σε υπερευχαριστώ αγαπημένα μου Αγιε Ραφαήλ. Θερμή μου παράκληση είναι να βοηθάς όλον τον κόσμο και την ταπεινή οικογένεια μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου